Zarządzanie zespołem – jak radzić sobie z konfliktem?
Termin: 22-23.02.2018 r. / Miejsce: Warszawa
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zrozumienie istotę konfliktu, zdobycie umiejętność rozpoznawania sytuacji konfliktowych, zapoznanie z metodami i technikami rozwiązywania sytuacji konfliktowych, poznania zasady skutecznej komunikacji w warunkach konfliktowych, dokonanie analizy potrzeb stron konfliktu oraz nabycie umiejętności wykorzystania umiejętności zarządzania stresem i emocjami w sytuacjach trudnych, co usprawni i zoptymalizuje pracę zespołową. Metoda szkolenia:
• wykład,
• symulacje,
• gry i ćwiczenia w grupach,
• odgrywanie ról,
• dyskusje,
• udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest do osób, które w codziennej pracy stykają się z sytuacjami sprzecznych interesów stron (handel, zakupy, negocjacje) oraz do osób, które zarządzają zespołami ludzkimi, gdzie powstanie konfliktu jest zjawiskiem normalnym związanym z dynamiką grupy, osób dążących do skutecznego i efektywnego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowymi niezależnie od zajmowanego stanowiska. Dla wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje związane z wykorzystaniem konfliktu w pracy zespołu, dążących do rozwoju umiejętności stosowania metod i technik zarządzania konfliktem oraz kierowania własnymi emocjami w budowaniu pozytywnych relacji w życiu zawodowym i osobistym.
PROGRAM
1. Typy konfliktów:
a) konflikt relacji,
b) konflikt wartości,
c) konflikt danych,
d) konflikt strukturalny,
e) konflikt interesów.
2. Główne źródła konfliktów:
a) niewłaściwa interpretacja faktów,
b) zła komunikacja,
c) brak zrozumienia procesów,
d) różnice w celach,
e) współzależność pracy,
f) nadmiar zadań,
g) konflikty w sferze wartości i poglądów,
h) osobowościowe źródła konfliktów.
3. Fazy konfliktu:
a) powstanie konfliktu.
b) wybuch konfliktu.
c) przebieg konfliktu
d) rezultat konfliktu.
4. Strategie wykorzystywane w sytuacji konfliktowej:
a) Wygrany-Przegrany - Ja wygrywam, Ty tracisz,
b) Przegrany-Wygrany – Ja przegrywam, Ty zyskujesz,
c) Przegrany-Przegrany – Ja tracę, Ty tracisz,
d) Wygrany -Wygrany – Zamiana konfliktu we współpracę.
V. Główne metody i techniki rozwiązywania konfliktów:
a) walka,
b) negocjacje,
c) współpraca.
6. Techniki reagowania na konflikt a postawiony cel:
a) unikanie,
b) przystosowanie,
c) rywalizacja,
d) kompromis.
7. Efektywna komunikacja jako niezbędne narzędzie zarządzania konfliktem
a) bariery komunikacyjne a rozwiązywanie konfliktów,
b) komunikacja werbalna i niewerbalna.
8. Asertywność i emocje w sytuacjach konfliktowych
a) monolog wewnętrzny,
b) komunikat typu Ja i Ty,
c) asertywna informacja zwrotna,
d) radzenie sobie ze złością.
9. Podsumowanie.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa
- jednej osoby - 690 zł netto + 23 % VAT
- dwóch osób z jednej firmy - 590 zł/os netto + 23 % VAT
Uwaga oferta first minute!
przy zgłoszeniach do 16 lutego 2018 r. obowiązuje cena promocyjna – 550 zł/os netto + 23 % VAT*
*podane rabaty nie sumują się.
Cena obejmuje:
koszt uczestnictwa, materiałów szkoleniowych, indywidualnych konsultacji z wykładowcami, przerw kawowych oraz obiadu.
Noclegi rezerwują i opłacają Państwo indywidualnie.
Termin
Zajęcia odbywać się będą w centrum Warszawy w godzinach: 10.00 – 15.30.
O dokładnym miejscu szkolenia poinformujemy Państwa najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych in-formacji udziela:
Martyna Radzikowska
tel. 22/464 97 09,
fax (22) 46-49-752, 53-70-181
e-mail: martyna.radzikowska@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na po-twierdzeniu konto.
Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania.
Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.
>>> powrót