Rejestr umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych
Termin: 15.09.2022 r.
CEL SZKOLENIA
Prezentacja zagadnień dotyczących wprowadzania zawieranych umów do rejestru umów, jako nowego obowiązku administracji publicznej, w tym również Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz jednostek podległych, poznanie zasad i obowiązków w podmiotach realizujących zadania związane z rejestrem umów, wskazanie obowiązków kierowników Jednostek Samorządu Finansów Publicznych w związku z realizacją ustawy oraz kar za naruszenie powyższych przepisów. Prowadzenie merytorycznej bierzącej dyskusji.
GRUPA DOCELOWA
Skarbnicy, sekretarze, kierownicy i pracownicy wydziałów organizacyjnych i organizacyjno- prawnych, kontrolerzy wewnętrzni, informatycy, radcy prawni, radni, osoby odpowiedzialne za udzielanie informacji publicznej oraz odpowiedzialne za wprowadzanie danych do rejestru we wszystkich jednostkach administracji publicznej, w tym szczególnie jednostkach samorządu terytorialnego oraz jednostach podległych.
PROGRAM
1. Źródła prawne obowiązku prowadzenia rejestru umów, zasada jawności i przejrzystości, uzasadnienie regulacji prawnej.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt
- 1 osoby – 390 zł netto + 23 % VAT
Do podanej wyżej ceny nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwo w szkoleniu finansowane jest co najmniej w 70 % ze środków publicznych.
Cena obejmuje: koszt uczestnictwa online (MS Teams), materiały szkoleniowe i certyfikat w wersji elektronicznej (PDF)
Termin
Zajęcia odbywać się będą online w godzinach 09.00 – 14.00.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł go przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje szczegółowych informacji udziela:
Konrad Karolak
tel. 508 083 523
email: konrad.karolak@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na po-twierdzeniu konto.
Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wy-stawienia faktury.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Brak płatności nie jest jednoznaczny z automatyczna anulacją zgłoszenia. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny