Ogólnopolska Konferencja Audytu Wewnętrznego i Kontroli Miast Polskich - Łódź 18-19.11.2024r.


Patronat honorowy - Prezydent Miasta Łodzi
Hanna Zdanowska

 

                                                                                 

      Partner merytoryczny                                            Partner wspierający
                IIA Polska                                                   Związek Miast Polskich

 

  • kierunki rozwoju audytu wewnętrznego w sektorze publicznym,
  • ESG jako kolejne wyzwanie dla audytu wewnętrznego,
  • AI i nowe technologie w warsztacie pracy audytora wewnętrznego.

Łódź - 18-19.11.2024 r.

Celem konferencji jest przedstawienie i omówienie bieżących problemów związanych z wykonywaniem obowiązków i zadań komórek audytu wewnętrznego i kontroli w tym m.in:
· kierunków rozwoju audytu wewnętrznego w sektorze publicznym,
· wyników kontroli NIK i RIO w JST,
· ESG jako kolejnego wyzwania dla audytu wewnętrznego,
· kontroli i audytu dotacji oświatowych,
· nowych standardów dla audytorów wewnętrznych,
· AI i nowych technologii w warsztacie pracy audytora wewnętrznego,
· efektywności wykorzystania zasobów kadrowych,
· roli i działalności audytu wewnętrznego JST w kontekście realizacji właścicielskich uprawnień
  nadzorczych w spółkach komunalnych,

· standardów cyberbezpieczeństwa.

Konferencja adresowana jest do audytorów wewnętrznych i kontrolerów miast polskich oraz innych jednostek samorządowych a także audytorów wewnętrznych i kontrolerów pozostałych JSFP, kierowników JST, sekretarzy, skarbników oraz przedstawicieli służb finansowo-księgowych zainteresowanych specyfiką zadań wykonywanych przez audytorów i kontrolerów.

PROGRAM KONFERENCJI

1 - dzień - 18.11.2024 r.

  1. Kontrole NIK w JST - wnioski i rekomendacje na przykładzie Delegatury NIK w Łodzi.
  2. Kierunki rozwoju audytu wewnętrznego w sektorze publicznym z sesją pytań i odpowiedzi. 
  3. ESG jako kolejne wyzwanie dla audytora wewnętrznego. Droga do raportowania zrównoważonego rozwoju w JST. Analiza podwójnej istotności i rola audytu wew. w tym procesie. Ryzyka klimatyczne w zarządzaniu ryzykiem w JST. Informacja audytora wew. dla kierownika jednostki dotycząca ESG.
  4. Proces atestacji raportów zrównoważonego rozwoju przeprowadzany przez biegłego rewidenta - jak przygotować się do tej weryfikacji. 
  5. Prezentacja narzędzia Consolia ESG - wsparcie w procesie zbierania danych i przygotowania raportów.
  6. Audyt dotacji oświatowych - audyt procesu rozliczania i kontroli udzielonych dotacji, w tym weryfikacja liczby uczniów + sesja pytań.
  7. Audyt wewnętrzny i kontrola w aspekcie planowanych zmian legislacyjnych i dobrych praktyk. Wsparcie Kierownika jednostki oraz aspekty kontrolne w JST.
  8. Panel dyskusyjny

2 - dzień - 19.11.2024 r.

  1. Projekt nowych standardów dla audytorów wewnętrznych.
  2. AI i nowe technologie w warsztacie pracy audytora wewnętrznego.
  3. Efektywność wykorzystania zasobów kadrowych - czyli poszukiwanie potencjału dla lepszej
    realizacji zadań.
  4. Doradztwo etyczne a kontrola zarządcza.
  5. Rola i działalność audytu wewnętrznego JST w kontekście realizacji właścicielskich uprawnień nadzorczych w spółkach komunalnych.
  6. Wewnętrzne kanały zgłoszeń (sygnaliści) - jak to wygląda w praktyce w Szczecinie.
  7. Testy penetracyjne jako element audytu wewnętrznego - sposób realizacji wymagań prawnych z zakresu bezpieczeństwa systemu informacyjnego (KRI i KSC/NIS2).
  8. Standardy cyberbezpieczeństwa w gminie - jako wskazanie celu dla gminy oraz kryteriów dla audytu.
  9. Ochrona danych osobowych w kontroli instytucjonalnej.
  10. Kontrola zamówień publicznych poniżej ustawowego progu.
  11. Pomoc publiczna w JST w perspektywie audytu wewnętrznego.
  12. Kontrola dotacji i zamówień publicznych przez organy nadzoru.

Miejsce konferencji - EC1 Łódź ul. Targowa 1/3

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa

I pakiet – 1 nocleg – BRAK MIEJSC
➢ 1 osoba w pokoju 2-os. - 1370 zł netto
                                                  + 23 % VAT
➢ dopłata do pok. 1-os. 180 zł
Cena obejmuje:
• nocleg w terminie: 18/19.11.2024r.
   w pok. 2-os.
• wyżywienie:
   - 1 śniadanie w dniu 19.11,
    - uroczysta kolacja w dniu 18.11.
• koszt uczestnictwa w konferencji,
• przerwy kawowe i lunche,
• materiały konferencyjne wersji
   elektronicznej,
• ubezpieczenie NNW.

II pakiet – 2 noclegi – BRAK MIEJSC
➢ 1 osoby w pokoju 2-os. - 1500 zł netto
                                                   + 23 % VAT
➢ dopłata do pok. 1-os. 360 zł
Cena obejmuje:
• 2 noclegi w terminie: 17/18.11 i 18/19.11  
   w pok. 2-os.
• wyżywienie: 2 śniadania w dniach 18-19.11,
• uroczysta kolacja w dniu 18.11.
• koszt uczestnictwa w konferencji,
• przerwy kawowe i lunche,
• materiały konferencyjne w wersji
   elektronicznej,
• ubezpieczenie NNW.

III pakiet – bez noclegu – BRAK MIEJSC
➢ 1 osoby – 1.100 zł netto + 23 % VAT
Cena obejmuje:
• koszt uczestnictwa w konferencji,
• przerwy kawowe i lunche,
• materiały konferencyjne w wersji
   elektronicznej,
• uroczysta kolacja w dniu 18.11.
• ubezpieczenie NNW

IV pakiet – bez noclegu i uroczystej kolacji
➢ 1 osoba – 850 zł netto + 23 % VAT
Cena obejmuje:
• koszt uczestnictwa w konferencji,
• przerwy kawowe i lunche,
• materiały konferencyjne w wersji
   elektronicznej,
• ubezpieczenie NNW

 

       Do podanych wyżej cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwo w konferencji jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Zgłoszenia Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę konferencji, nazwiska i stanowiska uczestników oraz ich daty urodzenia do wystawienia polis NNW, a także dane do wystawienia faktury (odbiorca/płatnik).

Dane do przelewu Płatności należy dokonać niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia na wskazane na fakturze konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę konferencji oraz nazwiska uczestników.

Rezygnacje Rezygnacji z udziału w konferencji można dokonać wyłącznie w formie pisemnej (e-mail, fax, poczta) najpóźniej 14 dni przed konferencją. W przypadku otrzymania rezygnacji przez organizatora później niż na 14 dni przed dniem konferencji lub niezgłoszenia się uczestnika na wydarzenie, zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami uczestnictwa wynikającymi ze zgłoszenia, na podstawie wystawionej faktury.

KONTAKT

Robert Witkiewicz
mob. +48 508 083 523
e-mail: robert.witkiewicz@irip.pl

Agnieszka Juśko
mob. +48 572 542 049
e-mail: agnieszka.jusko@irip.pl


Karta zgłoszenia

Oświadczenie VAT