Nowoczesne raportowanie niefinansowe w świetle oczekiwań inwestorów i pozostałych interesariuszy
- wytyczne Komisji Europejskiej w zakresie raportowania wpływu na klimat
- obligacje zrównoważonego rozwoju
- Indeks WIG-ESG
- raport CSR czy zintegrowany?
Termin: 12.12.2019r. / Miejsce: Warszawa
1. Wytyczne Komisji Europejskiej w zakresie raportowania wpływu na klimat - nowe wymagania regulacyjne (i nie tylko) dla sektora wytwórczego oraz sektora finansowego w zakresie oświadczenia na temat danych niefinansowych
2. Obligacje zrównoważonego rozwoju - rewolucja w inwestycjach przedsiębiorstw
3. Rating ESG (ESG Evaluation) agencji ratingowej S&P
4. Indeks WIG-ESG – nowe podejście do inwestowania w walory spółek giełdowych
5. ESG – czego oczekują inwestorzy zagraniczni i krajowi?
6. Dobre praktyki GPW w zakresie ładu korporacyjnego
7. Prezentacja efektywności działań ESG wyzwaniem raportowania
a) dobre międzynarodowe praktyki
b) spójność, zasady pomiaru a kwestie materialności
c) powiązanie ze strategią, budowanie wartości – najważniejsze kwestie dla inwestorów
8. Rozwój raportowania zintegrowanego w aspekcie zmian potrzeb regulacyjnych i inwestorskich – jak zrobić bardzo dobry raport zintegrowany?
Koszt uczestnictwa
- jednej osoby - 990 zł netto + 23 % VAT
- dwóch osób z jednej firmy - 890 zł/os netto + 23 % VAT
- dla uczestników wszystkich edycji konkursu The Best Annual Report cena promocyjna 850 zł netto + 23 % VAT
*podane rabaty nie sumują się
Cena obejmuje: koszt uczestnictwa, materiałów szkoleniowych, przerw kawowych oraz obiadu. Noclegi rezerwują i opłacają Państwo indywidualnie.
Termin
Zajęcia odbywać się będą w centrum miasta w godzinach: 9:00 – 16:15.
O dokładnym miejscu konferencji poinformujemy Państwa najpóźniej na 5 dni przed wydarzeniem.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu konferencji w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł gp przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenia przyjmuje:
Olga Łukaszewska
tel. 500 206 038
e-mail: olga.lukaszewska@irip.pl
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę konferencji, nazwiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % opłaty
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia najpóźniej na 5 dni przed terminem konferencjiia na wskazane konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.