Transakcje z podmiotami powiązanymi – nowe obowiązki informacyjne spółek publicznych
Termin: 21.04.2020r. / Miejsce: online
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest omówienie zmian obowiązków informacyjnych dot. transakcji z podmiotami powiązanymi. Szczegółowo zostaną przedstawione m.in.: zmiany w ustawie o ofercie publicznej, regulacje dotyczące transakcji istotnych, różnice pomiędzy podmiotami powiązanymi a zależnymi, inne formy wyrażania zgody na istotne transakcje, etc.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest do członków zarządów, rad nadzorczych, prawników, inspektorów nadzoru, pracowników pionów finansowo-księgowych, komitetów audytu, komórek compliance, audyty wewnętrznego i kontroli spółek z rynku regulowanego i new connect oraz wszystkich podmiotów zaangażowanych w transakcje z podmiotami powiązanymi.
PROGRAM
1. Zmiany w ustawie o ofercie publicznej.
2. Zmiany w podejściu do ochrony akcjonariuszy.
3. Wzmocnienie roli Rady Nadzorczej oraz rozszerzenie zakresu jej odpowiedzialności.
4. Podmiot powiązany i transakcja w ujęciu definicyjnym.
5. Konflikty interesów – zarządzanie.
6. Transakcja istotna – regulacje.
7. Proces podejmowania decyzji przez Radę Nadzorczą w stosunku do istotnych transakcji.
8. Ochrona akcjonariuszy – zagadnienia szczegółowe. Odpowiedzialność członków Rady Nadzorczej.
9. Interes akcjonariuszy mniejszościowych – ich roszczenia i podejście organów państwa do ich sfery prawnej.
10. Inne formy wyrażenia zgody na istotne transakcje.
11. Podmiot powiązany, a podmiot zależny.
12. Sumowanie wartości transakcji.
13. Case study.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Wersja online
- każdej osoby 890zł netto + 23% VAT
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Zielińska
tel. 22/ 46-49-709
e-mail:katarzyna.zielinska@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100% opłaty.