TARCZA ANTYKRYZYSOWA - przeznaczenie, opodatkowanie i dokumentowanie środków uzyskanych przez przedsiębiorców

Termin: 10.09.2020r. / Miejsce: online

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wytycznymi dotyczącymi przeznaczenia, opodatkowania i udokumentowania wydatkowania środków  przez przedsiebiorców w ramach instrumentów antykryzysowych. Podczas szkolenia omówione zostaną: ogólne zasady wydatkowania środków, dokumentowanie wydatkowania środków, zwolnienie z ZUS, mikropożyczka dla mikroprzedsiebiorcy, świadczenie postojowe, dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników z FGŚP i FP, subwencja PFR,  etc.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie adresowane jest do dyrektorów finansowych i ekonomicznych, głównych księgowych, kierowników działów finansowo-księgowych, pracowników działów podatkowych, pracowników działów kadr odpowiedzialnych za podatkowe rozliczenia pracowników, przedstawicieli biur rachunkowych i firm audytorskich, jak też wszystkich osób zainteresowanych aktualnymi zagadnieniami podatkowym i prawnymi.

PROGRAM

1. Ogólne zasady wydatkowania środków
2. Dokumentowanie wydatkowania środków
3. Zwolnienie z ZUS
        a) kwalifikacja do zwolnienia, okres objęty zwolnieniem, wniosek o zwolnienie
        b) zwolnienie z ZUS a wysokość podatku
        c) zwolnienie z ZUS a składka zdrowotna
4. Mikropożyczka dla mikroprzedsiebiorcy
        a) warunki formalne uzyskania, analiza umowy pożyczki, warunki umorzenia
        b) na co można przeznaczyć mikropożyczkę
        c) okres wydatkowania
        d) dokumentowanie wydatkowania
        e) mikropożyczka a wartość przychodu
5. Świadczenie postojowe
        a) warunki formalne uzyskania świadczenia (jak rozumieć brak poprawy sytuacji materialnej)
        b) łączenie świadczenia postojowego z innymi świadczeniami (np. zasiłkiem opiekuńczym)
        c) przeznaczenie środków świadczenia postojowego
        d) skutki podatkowe świadczenia postojowego
6. Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników z FGŚP i FP
        a) warunki formalne uzyskania dofinansowania
        b) wysokość dofinansowania
        c) rygor zwrotu dofinansowania
        d) rozliczenie dofinansowania
        e) cele wydatkowania
        f) skutki podatkowe dofinansowania
7. Subwencja PFR
        a) warunki formalne, kalkulacja poziomu zatrudnienia, kalkulacja wysokości subwencji, warunki   zwrotu
        b) cele, na jakie można przeznaczyć subwencję
        c) ograniczenia co do przeznaczenia środków z subwencji

WARUNKI UCZESTNICTWA

Wersja online

- każdej osoby 390zł netto + 23% VAT

Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Olga Łukaszewska
tel. 22/ 46-49-709
e-mail:olga.lukaszewska@irip.pl

Dane do przelewu

Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.

Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100% opłaty.