Najnowsze zmiany w przepisach PZP
- stosowanie w praktyce tzw. „odwróconej procedury”,
- zmiany dotyczące zamówień na usługi społeczne,
- zmiany w treści SIWZ określające zasady komunikacji elektronicznej i składania ofert
Termin: 14-15.03.2019 r. / Miejsce: Warszawa
Celem szkolenia jest omówienie ostatnich zmian w zamówieniach publicznych. Na szkoleniu przedstawione zostaną szczegółowo min. poniższe zagadnienia:
- stosowanie w praktyce tzw. „odwróconej procedury”,
- zmiany dotyczące sposobu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia i sporządzania ogłoszeń
w postępowaniu, - zmiany dotyczące wyłączenia się osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zmiany związane z opisem warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia
z postępowania, - dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz zagadnienie ich aktualności,
- zasada podziału zamówienia na części,
- stosowanie kryteriów oceny ofert po nowelizacji.
- Stosowanie w praktyce tzw. „odwróconej procedury” zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp. Interpretacje i orzecznictwo.
- Zmiany dotyczące sposobu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia i sporządzania ogłoszeń w postępowaniu.
- Zmiany dotyczące wyłączenia się osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Zmiany związane z opisem warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia
z postępowania. - Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz zagadnienie ich aktualności.
- Zasada podziału zamówienia na części.
- Obowiązek czy uprawnienie zamawiającego związane z dzieleniem zamówienia na części?
- Stosowanie kryteriów oceny ofert po nowelizacji.
- Wybór oferty najkorzystniejszej i obowiązki informacyjne zamawiającego, nowe przesłanki odrzucenia ofert.
- Zmiany dotyczące zamówień na usługi społeczne.
- Zmiany przepisów dotyczących umów po nowelizacji Prawa zamówień publicznych.
- Środki komunikacji elektronicznej według ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Nowe obowiązki zamawiającego związane z elektronizacją zamówień publicznych.
- Odroczenie pełnej elektronizacji zamówień poniżej „progów unijnych” do 1 stycznia 2020r.
- Zasady związane ze składaniem ofert za pomocą elektronicznych środków komunikacji począwszy od 18 października 2018 r.
- MiniPortal Urzędu Zamówień Publicznych. Zasady i sposób korzystania z niego.
- Zmiany w treści SIWZ określające zasady komunikacji elektronicznej i składania ofert.
- Otwarcie ofert elektronicznych.
- Formaty danych, w których mogą być sporządzane dokumenty w formie elektronicznej.
- Obowiązki zamawiającego związane z przechowywaniem, udostępnianiem i usuwaniem dokumentów w formie elektronicznej.
- Odpowiedzi na pytania uczestników.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 980zł netto +23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 900 zł/os netto +23% VAT
Do podanych wyżej cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwow szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Cena obejmuje:
koszt uczestnictwa, materiałów szkoleniowych, przerw kawowych oraz obiadu. Noclegi rezerwują i opłacają Państwo indywidualnie.
Termin
Zajęcia odbywać się będą w centrum miasta w godzinach: 10:00 – 15:00.
O dokładnym miejscu szkolenia poinformujemy Państwa najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenia przyjmuje:
Katarzyna Jurek
tel. (22) 46-49-718;
fax (22) 46-49-752
e-mail: katarzyna.jurek@irip.pl
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % opłaty
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.