System doręczeń elektronicznych obowiązujący od 1 stycznia 2025 r.
- nowe zasady doręczeń,
- okres przejściowy w doręczeniach elektronicznych,
- podstawy prawne systemu doręczeń elektronicznych.
Termin: 07.02.2025r. - online
Czas trwania: 09:00 - 14:00
CEL SZKOLENIA:
Szkolenie ma na celu przedstawienie założeń nowego systemu doręczeń elektronicznych, który docelowo ma zastąpić doręczenia za pośrednictwem systemu e-PUAP. Omówione zostaną podstawy prawne ale też praktyczny aspekt inicjowania usług.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników administracji publicznej w praktyce stosujących rozwiązania omawianej ustawy, w tym szczególnie: kierowników jednostek, dyrektorów generalnych, dyrektorów, naczelników, pracowników departamentów
i wydziałów organizacyjno–prawnych, sekretarzy, kanclerzy oraz innych pracowników upoważnionych do wydawania decyzji w formie dokumentu elektronicznego, koordynatorów czynności kancelaryjnych.
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Nowe zasady doręczeń – system doręczeń elektronicznych obowiązujący od 01.01.2025r.
-
Okres przejściowy w doręczeniach elektronicznych.
-
Na czym polega system doręczeń elektronicznych.
-
Co to są usługi elektronicznego doręczenia?
-
Czy konieczne jest posiadanie EZD, czy EZD jest obowiązkowe, a jeśli tak to od kiedy?
-
Jakie są podstawy prawne systemu doręczeń elektronicznych, przepisy przejściowe?
-
Kto ma obowiązek partycypacji w systemie doręczeń elektronicznych i od kiedy?
-
Jakie sprawy zostały wyłączone z systemu doręczeń elektronicznych?
-
Jak założyć adres do doręczeń elektronicznych?
-
Baza adresów elektronicznych.
-
Jak aktywować adres do doręczeń elektronicznych?
-
Administrator skrzynki doręczeń - prawa i obowiązki.
-
Jak pozyskać skrzynkę do doręczeń elektronicznych (jaki podmiot ją oferuje, jakie są jej parametry, dostępność, pojemność)?
-
Konsekwencje wpisania adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów
elektronicznych – formalne (wybór drogi doręczeń wszelkiej korespondencji,
hierarchizacja sposobów doręczeń), materialne (dowód w postępowaniach
administracyjnych, sądowych), czasowe, obowiązki informacyjne. -
Ile można mieć adresów do doręczeń elektronicznych?
-
Szczegółowe omówienie usługi PURDE- od wytworzenia przesyłki do doręczenia.
-
Szczegółowe omówienie usługi PUH – od wytworzenia przesyłki do jej doręczenia.
-
Dowody mające znaczenie dla prowadzonych postępowań administracyjnych
w ramach usług elektronicznego doręczenia. -
Cennik usług – dla jakich podmiotów i kiedy usługi są bezpłatne.
-
Niewykonanie, nieprawidłowe wykonanie usługi i możliwość reklamacji.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Cena:
♦ jedna osoba - 440,00 zł netto + 23% VAT,
♦ dwie i więcej osób - 400,00 zł netto/os. + 23% VAT.
Cena obejmuje:
koszt uczestnictwa online (MS Teams), materiałów szkoleniowych oraz certyfikatu poświadczającego udział w szkolenia w wersji elektronicznej (PDF).
Do podanej wyżej ceny nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania, w przypadku gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł go przeprowadzić.
Osoba do kontaktu:
Robert Witkiewicz
robert.witkiewicz@irip.pl
tel. 22 464 97 18
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.
Dwa dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz link z dostępem do platformy szkoleniowej.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.
Zgłoszenie uczestnictwa (karta zgłoszeniowa)
Oświadczenie VAT (do pobrania)