ESEF -weryfikacja i walidacja blokowego tagowania not
We współpracy z:
Termin: 27.02.2023 r.
UWAGA: szkolenie daje możliwość zaliczenia 7h samokształcenia biegłych rewidentów
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zaprezentowanie kluczowych wyzwań związanych z blokowym tagowaniem not
w zakresie metodologii przyjętej przez ESMA w nowym ESEF Manual Reporting (z dn. 24.08.2022 r.) oraz opublikowanych 23.12.2022 r. nowych reguł walidacyjnych w postaci Conformance Suite. Szczególną uwagę zwrócimy na zakres blokowego tagowania not w aspekcie możliwych problemów i ograniczeń wynikających
z prezentacji SSF, funkcjonalności narzędzi informatycznych oraz weryfikacji i walidacji, które zostaną zaprezentowane na przykładzie najczęściej używanych walidatorów, czyli Arelle, App Trend, XBRL Inspector, Amana.
Szkolenie zakończy panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli środowiska biegłych rewidentów.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest dla biegłych rewidentów badających skonsolidowane sprawozdania finansowe wg MSSF/MSR emitentów papierów wartościowych, certyfikatów inwestycyjnych z rynku regulowanego, New Connect, Catalyst, członków zarządów ds. finansowych, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, dyrektorów i pracowników departamentów sprawozdawczości, IT oraz osób odpowiedzialnych za obligatoryjne raportowanie emitentów, jak również przedstawicieli rynku alternatywnego, biegłych rewidentów, biur rachunkowych, autoryzowanych doradców, dostawców oprogramowania aż po organy nadzoru oraz do wszystkich pozostałych zainteresowanych standardem ESEF.
PROGRAM
BLOK I
w ESEF Manual Reporting
WARUNKI UCZESTNICTWA
- każdej osoby 990zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: koszt uczestnictwa online (MS Teams), materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (PDF), certyfikat
Zajęcia odbywać się będą w aplikacji MS Teams w godzinach: 9:00 – 14:30.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenia przyjmuje:
Olga Łukaszewska
tel. 500 206 038
e-mail: olga.lukaszewska@irip.pl
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % opłaty
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników. Brak płatności nie jest jednoznaczny z automatyczną rezygnacją ze szkolenia.