Zasady tworzenia wewnętrznych procedur związanych z polityką rachunkowości z uwzględnieniem bieżących zmian w przepisach
Termin: 25.09.2023 r.
Czas webinaru: 9:00 – 12:00 / Miejsce: online
CEL WEBINARU
Na webinarze omówione zostaną szczególne zasady rachunkowości oraz przedstawione praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania polityki rachunkowości. Od czego należy zacząć i jakich elementów nie można pominąć. Jakie zmiany przepisów, które weszły w życie w roku 2023 należy uwzględnić w polityce rachunkowości. Czy dla każdego projektu unijnego musimy mieć odrębną politykę rachunkowości. Zasady tworzenia polityki rachunkowości w centrum usług wspólnych oraz jednostkach obsługiwanych.
GRUPA DOCELOWA
Webinar jest przeznaczony dla kierowników jednostek, skarbników, głównych księgowych, księgowych, kwestorów i innych pracowników komórek finansowo - księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych.
PROGRAM
- Podstawowe obowiązki w zakresie organizacji gospodarki finansowej w jednostce.
- Polityka rachunkowości – podstawy prawne.
- Nadrzędne zasady rachunkowości a polityka rachunkowości ustalana przez kierownika jednostki.
- Zasady opracowania polityki rachunkowości - część obligatoryjna i nieobligatoryjna.
- Jak dostosować politykę rachunkowości do specyfiki funduszy europejskich.
- Zapisy w polityce rachunkowości dostosowane do specyfiki jednostki.
- Odpowiedzialność kierownika jednostki i głównego księgowego za politykę rachunkowości.
- Najczęściej spotykane nieprawidłowości w politykach rachunkowości.
- Pytania.
jednej osoby – 390 zł netto + 23 % VAT
dwóch osób – 350 zł/os netto + 23 % VAT
Do podanej wyżej ceny nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwo w webinarze jest finansowane co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Cena obejmuje:
- koszt uczestnictwa online (MS Teams),
- materiałów szkoleniowych oraz certyfikatu poświadczającego udział w webinarze w wersji elektronicznej (PDF).
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:
Żaneta Szyszka
tel. 22/ 464 97 05
e-mail: zaneta.szyszka@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem webinaru na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę webinaru oraz nazwiska uczestników. Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę webinaru, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.
Dwa dni przed webinarem uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz link z dostępem do platformy szkoleniowej.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.